Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 60.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Особливості просування продукції підприємстваШумкова, Олена Володимирівна; Фрол, Роман Олексійович; Шумкова, Елена Владимировна; Фрол, Роман Алексеевич; Shumkova, Olena Volodymyrivna; Frol, Roman Alekseevich
2018Використання стратегій продажу карткових продуктів у банкуШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Вікторія Ігорівна; Шумкова, Елена Владимировна; Шумкова, Виктория Игоревна; Shumkova, Olena Volodymyrivna; Shumkova, Victoria Igorivna
2018Особливості проведення маркетингових досліджень на ринку цінних паперів УкраїниШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Елена Владимировна; Shumkova, Olena Volodymyrivna
2020Маркетингове управління конкурентоспроможністю об’єднаної територіальної громади як елемент ринкуШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Вікторія Ігорівна; Шумкова, Елена Владимировна; Шумкова, Виктория Игоревна; Shumkova, Olena Volodymyrivna; Shumkova, Victoria Igorivna
2020Особливості організації системи управління розвитком персоналу медичного закладуШумкова, Олена Володимирівна; Плахтиря, Анатолій Анатолійович; Шумкова, Елена Владимировна; Плахтыря, Анатолий Анатольевич; Shumkova, Olena Volodymyrivna; Plakhtyria, Anatolii Anatoliyovych
2020Визначення основних елементів системи управління якістю медичних послугШумкова, Олена Володимирівна; Шумков, Ігор Владиславович; Шумкова, Елена Владимировна; Шумков, Игорь Владиславович; Shumkova, Olena Volodymyrivna; Shumkov, Igor Vladislavovich
2021Особливості механізму управління маркетинговою діяльністю підприємства оборонної галузіШумкова, Олена Володимирівна; Швець, Євгенія Михайлівна; Шумкова, Елена Владимировна; Швец, Евгения Михайловна; Shumkova, Olena Volodymyrivna; Shvets, Yevhenia Mykhaylivna
2020Особливості сегментації споживачів на ринку медичних послугШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Елена Владимировна; Shumkova, Olena Volodymyrivna
2020Ecological certification as the element of eco-marketingShumkova, Olena Volodymyrivna; Shumkova, Victoria Igorivna; Шумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Вікторія Ігорівна; Шумкова, Елена Владимировна; Шумкова, Виктория Игоревна
2020Необхідність проведення маркетингового дослідження при формуванні портфеля цінних паперівШумкова, Олена Володимирівна; Шумкова, Елена Владимировна; Shumkova, Olena Volodymyrivna