Abstract:
У статті визначено та охарактеризовано технології виховання учнівської молоді в системі позашкільної освіти в США. Зазначено, що ефективні позашкільні програми позитивно впливають на освітні результати учнів, відвідуваність школи та соціально-емоційне навчання. Участь учнівської молоді в позашкільній діяльності визначено як важливий аспект освітнього досвіду. З’ясовано, що позашкільні програми подовжують час навчання учнів. Політики мають намір використовувати їх для сприяння освітній рівності та зменшення навантаження з догляду за дітьми на родини, тим самим максимально розширюючи роль шкіл як основних осередків виховання у розвитку когнітивних та некогнітивних здібностей учнів. Виявлено провідні технології виховання учнівської молоді в системі позашкільної освіти США: технології взаємопов’язаного навчання, технології STEAM-освіти, мережеві технології та технології цифрової рівності.
Доведено, що позашкільні програми є невід’ємною складовою екосистеми навчання – вони мають здатність долати розриви, які існують щодо доступу до додаткових можливостей для навчання, турботливих наставників, ресурсів і мереж однолітків, що можуть викликати в молоді захоплення здобуттям знань. Це яскравий приклад галузі, яка повністю прийняла реальність того, що навчання відбувається як у класі, так і поза ним. Гнучкість позашкільних програм дозволяє молоді використовувати години поза школою для того, щоб пов’язати їхні інтереси з навчанням, а також поглибити засвоєння шкільного матеріалу.
Description:
The article identifies and characterizes the technologies of school student upbringing within the U.S. afterschool education system. It is noted that effective afterschool programs have a positive impact on students’ educational outcomes, school attendance, and social-emotional learning. Student participation in extracurricular activities is defined as an important aspect of the educational experience. It is established that afterschool programs extend students’ learning time. Policymakers intend to use these programs to promote educational equity and reduce the caregiving burden on families, thereby maximizing the role of schools as primary institutions in fostering the development of students’ cognitive and non-cognitive abilities. The leading technologies of school student upbringing within the U.S. afterschool education system are identified: connected learning technologies, STEAM education technologies, network-based technologies, and digital equity technologies. It is proven that afterschool programs are an integral component of the learning ecosystem – they have the capacity to bridge existing gaps in access to additional learning opportunities, caring mentors, resources, and peer networks that can spark a passion for knowledge among youth. This is a vivid example of a field that has fully embraced the reality that learning takes place both inside and outside the classroom. The flexibility of afterschool programs allows young people to use out-ofschool time to connect their interests with learning and to deepen their understanding of school subjects.