Перегляд зібрання за групою - Автори Onopriienko, I. M.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 3 до 19 із 19 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Resource-saving in agriculture – intersections center of economics, environmental production and ecological education of specialistsOnopriienko, V. P.; Onopriienko, I. M.; Онопрієнко, В. П.; Онопрієнко, І. М.; Оноприенко, В. П.; Оноприенко, И. Н.
2016Використання статистичних методів в наукових дослідженняхОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2018Внутрішній аудит системи менеджменту якості вищої освітиОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2019Ефективність комунікаційно-збутової активності підприємстваОнопрієнко, І. М.; Карпенко, А.; Савицька, К.; Оноприенко, И. Н.; Карпенко, А.; Савицкая, Е.; Onopriienko, I. M.; Karpenko, A.; Savytska, K.
2015Маркетинговий аудит в системі передумов ринкової діяльності підприємстваОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2017Особливості маркетингових комунікацій у сфері послугОнопрієнко, І. М; Сидоров, П. І.; Оноприенко, И. Н.; Сидоров, П. И.; Onopriienko, I. M.; Sidorov, P. I.
2015Правова статистика та значення її показників в забезпеченні правопорядкуОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2017Проблеми зайнятості населення в УкраїніОнопрієнко, І. М; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2016Реклама як складова системи маркетингових комунікаційОнопрієнко, І. М; Можин, І. О.; Оноприенко, И. Н.; Можин, И. О.; Onopriienko, I. M.; Mozhin, I. O.
2018Ринок насіння в Україні : проблеми та перспективиОнопрієнко, І. М.; Акименко, В.; Кобзар, В.; Оноприенко, И. Н.; Акименко, О.; Кобзар, В.; Onopriienko, I. M.; Akymenko, O.; Kobzar, B.
2016Стан та перспективи розвитку регіонального картоплярстваОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2017Статистичний аспект демографічної ситуації в УкраїніОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2016Стратегія маркетингової діяльності торгівельних підприємствОнопрієнко, І. М; Басанець, Я. О.; Оноприенко, И. Н.; Басанец, Я. О.; Onopriienko, I. M.; Basanets, Y. O.
2016Стратегія просування товарів торгівельних підприємствОнопрієнко, І. М; Басанець, Я. О.; Оноприенко, И. Н.; Басанец, Я. О.; Onopriienko, I. M.; Basanets, Y. O.
2016Сутність аудиту маркетингового середовища підприємств аграрної сфериОнопрієнко, І. М; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.
2018Тенденції та перспективи розвитку лісової галузіОнопрієнко, І. М.; Смовський, Д. В.; Оноприенко, И. Н.; Смовский, Д. В.; Onopriienko, I. M.; Smovsky, D. V.
2016Формування регіонального ринку м’ясаОнопрієнко, І. М.; Оноприенко, И. Н.; Onopriienko, I. M.