Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.snau.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10771
Назва: Використання дистанційних платформ та соціальних мереж для навчання та саморозвитку в період військового стану
Інші назви: Using remote platforms and social networks for learning and self development during martial law
Автори: Баталова, А. Б.
Batalova, A. B.
Ключові слова: цифровізація
інформатизація
онлайн-технології
digitization
informatization
online technologies
Дата публікації: 2023
Видавництво: FOP Marenichenko V.V.
Бібліографічний опис: Баталова А. Б. Використання дистанційних платформ та соціальних мереж для навчання та саморозвитку в період військового стану [Електронний ресурс] / А. Б. Баталова // Scientific Research and Innovation : Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, (April 3-4, 2023). – Dnipro : FOP Marenichenko V.V., 2023. – Р. 101. – Режим доступу : https://orcid.org/0000-0003-2059-9594. – Заголовок з екрану.
Короткий огляд (реферат): Цифровізація та інформатизація суспільства полегшили вирішення проблеми, яка стала перед освітою в період військового стану. Освіта дуже швидко відреагувала на всі зміни в суспільстві та знайшла оптимальні варіанти проведення освітнього процесу. Вирішенню цих питань сприяло впровадження онлайн-технологій, які ґрунтуються на зміні у підходах до організації та проведенні навчання. Зміни відбуваються глобальні, тому що це не тимчасове рішення, а перехід на новий якісний рівень.
Опис: Digitization and informatization of society facilitated the solution of the problem that faced education during the period of martial law. Education reacted very quickly to all changes in society and found optimal options for conducting the educational process. The implementation of online technologies, which are based on a change in approaches to the organization and conduct of training, contributed to solving these issues. Changes are happening globally, because this is not a temporary solution, but a transition to a new qualitative level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10771
Розташовується у зібраннях:Статті, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
теза.pdf246,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.