Abstract:
Метою статті є дослідження вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники компаній за допомогою доступу до капіталу та репутації фірми як посередницьких показників. У дослідженні викладено складові концепції механізму, за допомогою якого корпоративна соціальна відповідальність призводить до фінансових показників фірм: компанії із розвинутою практикою корпоративної соціальної відповідальності мають, як правило, кращі можливості для досягнення кращої репутації, що перетворюється на покращення фінансових показників, а також компанії можуть зменшити обмеження капіталу, беручи участь у діяльності з КСВ. Як результат висновками є рекомендація компаніям зміцнити свою репутацію та розширили доступ до капіталу, що в кінцевому підсумку призведе до покращення фінансових показників, щоб корпоративна соціальна відповідальність стала основною частиною їх діяльності.
Description:
The purpose of the article is to study the impact of corporate social responsibility on the financial indicators of companies using access to capital and the reputation of the firm as intermediary indicators. The study outlines the component concepts of the mechanism by which CSR leads to financial performance of firms: companies with developed CSR practices tend to have better opportunities to achieve a better reputation, which translates into improved financial performance, and companies can reduce capital limitations, participating in CSR activities. As a result, the findings recommend that companies strengthen their reputation and expand access to capital, which will ultimately lead to improved financial performance, so that corporate social responsibility becomes a core part of their operations.