00 DSpace/Manakin Repository

Корпоративна соціальна відповідальність та прибутковість компаній : концепція модерувальної функції репутації фірми та доступу до капіталу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стоянець, Н. В.
dc.contributor.author Ткаченко, В. В.
dc.contributor.author Stoyanets, Natalia
dc.contributor.author Tkachenko, Viktoriia
dc.date.accessioned 2023-08-22T10:31:16Z
dc.date.available 2023-08-22T10:31:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Стоянець Н. В. Корпоративна соціальна відповідальність та прибутковість компаній : концепція модерувальної функції репутації фірми та доступу до капіталу [Електронний ресурс] / Н. В. Стоянець, В. В. Ткаченко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2023. – Вип. 1 (93). – С. 46-51. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11141
dc.description The purpose of the article is to study the impact of corporate social responsibility on the financial indicators of companies using access to capital and the reputation of the firm as intermediary indicators. The study outlines the component concepts of the mechanism by which CSR leads to financial performance of firms: companies with developed CSR practices tend to have better opportunities to achieve a better reputation, which translates into improved financial performance, and companies can reduce capital limitations, participating in CSR activities. As a result, the findings recommend that companies strengthen their reputation and expand access to capital, which will ultimately lead to improved financial performance, so that corporate social responsibility becomes a core part of their operations. uk_UA
dc.description.abstract Метою статті є дослідження вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники компаній за допомогою доступу до капіталу та репутації фірми як посередницьких показників. У дослідженні викладено складові концепції механізму, за допомогою якого корпоративна соціальна відповідальність призводить до фінансових показників фірм: компанії із розвинутою практикою корпоративної соціальної відповідальності мають, як правило, кращі можливості для досягнення кращої репутації, що перетворюється на покращення фінансових показників, а також компанії можуть зменшити обмеження капіталу, беручи участь у діяльності з КСВ. Як результат висновками є рекомендація компаніям зміцнити свою репутацію та розширили доступ до капіталу, що в кінцевому підсумку призведе до покращення фінансових показників, щоб корпоративна соціальна відповідальність стала основною частиною їх діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність uk_UA
dc.subject фінансові результати uk_UA
dc.subject прибутковість компаній uk_UA
dc.subject corporate social responsibility uk_UA
dc.subject financial results uk_UA
dc.subject profitability of companies uk_UA
dc.title Корпоративна соціальна відповідальність та прибутковість компаній : концепція модерувальної функції репутації фірми та доступу до капіталу uk_UA
dc.title.alternative Corporate social responsibility and profitability of companies: the moderating role concept of company reputation and access to capital uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу