Короткий опис(реферат):
Сучасна концепція інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт. Внаслідок такої роботи у споживачів формується певна поведінкова реакція, що й визначає обсяги продажу товару або товарної марки. Современная концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций предусматривает тщательно взвешенную и скоординированную работу всех каналов коммуникации для формирования четкого, последовательного и убедительного представления о производителе и его продукте. Вследствие такой работы у потребителей формируется определенная поведенческая реакция, что и определяет объемы продажи товара или товарной марки.
Суть розробки, основні результати:
The modern concept of integrated marketing communication involves carefully weighted and coordinated work of all communication channels to form a clear, coherent and convincing picture of the producer and his product. As a result of such work with consumers formed a certain behavioral response that determines the sales of a product or brand.