00 DSpace/Manakin Repository

Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Муштай, Валентина Анатоліївна
dc.contributor.author Муштай, Валентина Анатолиевна
dc.contributor.author Mushtai, Valentina
dc.date.accessioned 2017-07-04T05:35:34Z
dc.date.available 2017-07-04T05:35:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Муштай В. А. Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 4 (68). - С. 101-107. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4665
dc.description The modern concept of integrated marketing communication involves carefully weighted and coordinated work of all communication channels to form a clear, coherent and convincing picture of the producer and his product. As a result of such work with consumers formed a certain behavioral response that determines the sales of a product or brand. uk_UK
dc.description.abstract Сучасна концепція інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт. Внаслідок такої роботи у споживачів формується певна поведінкова реакція, що й визначає обсяги продажу товару або товарної марки. Современная концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций предусматривает тщательно взвешенную и скоординированную работу всех каналов коммуникации для формирования четкого, последовательного и убедительного представления о производителе и его продукте. Вследствие такой работы у потребителей формируется определенная поведенческая реакция, что и определяет объемы продажи товара или товарной марки. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher СНАУ uk_UK
dc.subject маркетингова комунікація uk_UK
dc.subject обсяги продажу uk_UK
dc.subject ефективність реклами uk_UK
dc.subject маркетинговая коммуникация uk_UK
dc.subject объемы продаж uk_UK
dc.subject эффективность рекламы uk_UK
dc.subject marketing communication uk_UK
dc.subject sales uk_UK
dc.subject advertising effectiveness uk_UK
dc.title Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів uk_UK
dc.title.alternative Влияние маркетинговой коммуникации на поведенческую реакцию потребителей uk_UK
dc.title.alternative Influence of marketing communication on behavioral reaction of consumers uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу