dc.contributor.author |
Муштай, Валентина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Муштай, Валентина Анатолиевна |
|
dc.contributor.author |
Mushtai, Valentina |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-04T05:35:34Z |
|
dc.date.available |
2017-07-04T05:35:34Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Муштай В. А. Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів [Електронний ресурс] / В. А. Муштай // Вісник Сумського національного аграрного ун-ту. - Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 4 (68). - С. 101-107. |
uk_UK |
dc.identifier.uri |
http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/4665 |
|
dc.description |
The modern concept of integrated marketing communication involves carefully weighted and coordinated work of all communication channels to form a clear, coherent and convincing picture of the producer and his product. As a result of such work with consumers formed a certain behavioral response that determines the sales of a product or brand. |
uk_UK |
dc.description.abstract |
Сучасна концепція інтегрованих маркетингових комунікацій передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт. Внаслідок такої роботи у споживачів формується певна поведінкова реакція, що й визначає обсяги продажу товару або товарної марки. Современная концепция интегрированных маркетинговых коммуникаций предусматривает тщательно взвешенную и скоординированную работу всех каналов коммуникации для формирования четкого, последовательного и убедительного представления о производителе и его продукте. Вследствие такой работы у потребителей формируется определенная поведенческая реакция, что и определяет объемы продажи товара или товарной марки. |
uk_UK |
dc.language.iso |
other |
uk_UK |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UK |
dc.subject |
маркетингова комунікація |
uk_UK |
dc.subject |
обсяги продажу |
uk_UK |
dc.subject |
ефективність реклами |
uk_UK |
dc.subject |
маркетинговая коммуникация |
uk_UK |
dc.subject |
объемы продаж |
uk_UK |
dc.subject |
эффективность рекламы |
uk_UK |
dc.subject |
marketing communication |
uk_UK |
dc.subject |
sales |
uk_UK |
dc.subject |
advertising effectiveness |
uk_UK |
dc.title |
Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачів |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Влияние маркетинговой коммуникации на поведенческую реакцию потребителей |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Influence of marketing communication on behavioral reaction of consumers |
uk_UK |
dc.type |
Other |
uk_UK |