Abstract:
Розглянуто проблеми, пов'язані з підвищенням потужності та параметричної надійності при створенні нових двигунів внутрішнього згоряння, проведений аналіз існуючих конструкторсько-технологічних особливостей виготовлення поршней, у тому числі з не алюмінійових сплавів,запропоновані раціональні конструкції перспективних складених поршнів швидкохідних, високофорсованих високофорсованих дво- та чотири-тактних двигунів внутрішнього згоряння. Рассмотрены проблемы, связанные с повышением мощности и параметрической надежности при создании новых двигателей внутреннего сгорания, проведен анализ существующих конструкторско-технологических особенностей изготовления поршней, в том числе с не алюминиевых сплавов, предложенные рациональные конструкции перспективных составленных поршней быстроходных, высокофорсированных высокофорсированных двух- и четыре-тактных двигателей внутреннего сгорания.
Description:
The problems connected with increase of power and parametric reliability at creation of new internal combustion engines are considered, the analysis of existing design and technological peculiarities of piston manufacturing, including non-aluminum alloys, is offered, rational constructions of perspective composite pistons of high-speed, high-speed high-speed two-and four-stroke internal combustion engines.