00 DSpace/Manakin Repository

Перспективні конструкції складених чавунних поршнів високофорсованих двигунів внутрішнього згоряння

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондарев, С. Г.
dc.contributor.author Ребрій, А. М.
dc.contributor.author Рибенко, І. О.
dc.contributor.author Рясна, О. В.
dc.contributor.author Бондарев, С. Г.
dc.contributor.author Ребрий, А. Н.
dc.contributor.author Рыбенко, И. А.
dc.contributor.author Рясна, О. В.
dc.contributor.author Bondarev, S.
dc.contributor.author Rebriy, A.
dc.contributor.author Rybenko, I.
dc.contributor.author Ryasna, O.
dc.date.accessioned 2018-03-12T08:57:34Z
dc.date.available 2018-03-12T08:57:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Перспективні конструкції складених чавунних поршнів високофорсованих двигунів внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / С. Г. Бондарев, А. М. Ребрій, І. О. Рибенко, О. В. Рясна // Вісник Сумського національного аграрного університету. - Сер. «Механізація та автоматизація виробничих процесів» / Сумський національний аграрний ун-т. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип.3(28). - С. 29-34. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5486
dc.description The problems connected with increase of power and parametric reliability at creation of new internal combustion engines are considered, the analysis of existing design and technological peculiarities of piston manufacturing, including non-aluminum alloys, is offered, rational constructions of perspective composite pistons of high-speed, high-speed high-speed two-and four-stroke internal combustion engines. uk_UK
dc.description.abstract Розглянуто проблеми, пов'язані з підвищенням потужності та параметричної надійності при створенні нових двигунів внутрішнього згоряння, проведений аналіз існуючих конструкторсько-технологічних особливостей виготовлення поршней, у тому числі з не алюмінійових сплавів,запропоновані раціональні конструкції перспективних складених поршнів швидкохідних, високофорсованих високофорсованих дво- та чотири-тактних двигунів внутрішнього згоряння. Рассмотрены проблемы, связанные с повышением мощности и параметрической надежности при создании новых двигателей внутреннего сгорания, проведен анализ существующих конструкторско-технологических особенностей изготовления поршней, в том числе с не алюминиевых сплавов, предложенные рациональные конструкции перспективных составленных поршней быстроходных, высокофорсированных высокофорсированных двух- и четыре-тактных двигателей внутреннего сгорания. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher СНАУ uk_UK
dc.subject двигун внутрішнього згоряння uk_UK
dc.subject поршень uk_UK
dc.subject потужність uk_UK
dc.subject двигатель внутреннего сгорания uk_UK
dc.subject поршень uk_UK
dc.subject мощность uk_UK
dc.subject internal combustion engine uk_UK
dc.subject piston uk_UK
dc.subject power uk_UK
dc.title Перспективні конструкції складених чавунних поршнів високофорсованих двигунів внутрішнього згоряння uk_UK
dc.title.alternative Перспективные конструкции составных чугунных поршней высокофорсированных двигателей внутреннего сгорания uk_UK
dc.title.alternative Perspective designs of cast iron pistonshigh-speed internal combustion engines uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу