Abstract:
В статті проаналізовано основні педагогічні технології, які використовуються під час викладання курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському НАУ. Класичні методи (словесний, наглядний, аналітичний, синтетичний, індуктивний, дедуктивний) використовуються при читанні лекцій та проведенні лабораторних занять. Інтерактивні (дослідницький, пошуковий, репродуктивний, методи дискусії, діалогу, ділової гри) – при індивідуальній та самостійній роботі студентів. В статье проанализированы основные педагогические технологи, которые используются при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском НАУ. Классические методы (словесный, наглядный, аналитический, синтетический, индуктивный, дедуктивный) используются при чтении лекций и проведении лабораторных занятий. Интерактивные методы (исследовательский, поисковый, репродуктивный, методы диалога, дискуссии, деловой игры) используются при индивидуальной и самостоятельной работе студентов.
Description:
In the article were analyzed the main pedagogical technologies that are used in teaching the course "Cytology, histology, embryology" in Sumy NAU. Classical methods (verbal, visual, analytical, synthetic, in-ductive, deductive) are used for lectures and laboratory exercises. Interactive methods (research, search, reproductive methods of dialogue, discussions, business games) are used for individual and independent work of students.