dc.contributor.author |
Гаркава, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Гаркавая, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Garkavaya, V. V. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-12T10:12:31Z |
|
dc.date.available |
2018-03-12T10:12:31Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Гаркава В. В. Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті [Електронний ресурс] / В. В. Гаркава // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 6 (38). - С. 3-5. |
uk_UK |
dc.identifier.uri |
http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5491 |
|
dc.description |
In the article were analyzed the main pedagogical technologies that are used in teaching the course "Cytology, histology, embryology" in Sumy NAU. Classical methods (verbal, visual, analytical, synthetic, in-ductive, deductive) are used for lectures and laboratory exercises. Interactive methods (research, search, reproductive methods of dialogue, discussions, business games) are used for individual and independent work of students. |
uk_UK |
dc.description.abstract |
В статті проаналізовано основні педагогічні технології, які використовуються під час викладання курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському НАУ. Класичні методи (словесний, наглядний, аналітичний, синтетичний, індуктивний, дедуктивний) використовуються при читанні лекцій та проведенні лабораторних занять. Інтерактивні (дослідницький, пошуковий, репродуктивний, методи дискусії, діалогу, ділової гри) – при індивідуальній та самостійній роботі студентів. В статье проанализированы основные педагогические технологи, которые используются при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском НАУ. Классические методы (словесный, наглядный, аналитический, синтетический, индуктивный, дедуктивный) используются при чтении лекций и проведении лабораторных занятий. Интерактивные методы (исследовательский, поисковый, репродуктивный, методы диалога, дискуссии, деловой игры) используются при индивидуальной и самостоятельной работе студентов. |
uk_UK |
dc.language.iso |
other |
uk_UK |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UK |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk_UK |
dc.subject |
класичні та інтерактивні методи викладання у вищій школі |
uk_UK |
dc.subject |
викладання ветеринарної цитології та гістології |
uk_UK |
dc.subject |
педагогические технологии |
uk_UK |
dc.subject |
классические и интерактивные методы преподавания в высшей школе |
uk_UK |
dc.subject |
преподавание цитологии и гистологии |
uk_UK |
dc.subject |
educational technology |
uk_UK |
dc.subject |
classical and interactive teaching methods in higher education |
uk_UK |
dc.subject |
the teaching of veterinary cytologyand histology |
uk_UK |
dc.title |
Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Основные педагогические технологии при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском национальном аграрном университете |
uk_UK |
dc.title.alternative |
Basic educational in teaching of the course «Cytology, histology, embryology» in the Sumy National Agrarian University |
uk_UK |
dc.type |
Other |
uk_UK |