00 DSpace/Manakin Repository

Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаркава, В. В.
dc.contributor.author Гаркавая, В. В.
dc.contributor.author Garkavaya, V. V.
dc.date.accessioned 2018-03-12T10:12:31Z
dc.date.available 2018-03-12T10:12:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Гаркава В. В. Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті [Електронний ресурс] / В. В. Гаркава // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. - Сер. «Ветеринарна медицина» / Сумський національний аграрний університет. - Суми : СНАУ, 2016. - Вип. 6 (38). - С. 3-5. uk_UK
dc.identifier.uri http://repo.sau.sumy.ua/handle/123456789/5491
dc.description In the article were analyzed the main pedagogical technologies that are used in teaching the course "Cytology, histology, embryology" in Sumy NAU. Classical methods (verbal, visual, analytical, synthetic, in-ductive, deductive) are used for lectures and laboratory exercises. Interactive methods (research, search, reproductive methods of dialogue, discussions, business games) are used for individual and independent work of students. uk_UK
dc.description.abstract В статті проаналізовано основні педагогічні технології, які використовуються під час викладання курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському НАУ. Класичні методи (словесний, наглядний, аналітичний, синтетичний, індуктивний, дедуктивний) використовуються при читанні лекцій та проведенні лабораторних занять. Інтерактивні (дослідницький, пошуковий, репродуктивний, методи дискусії, діалогу, ділової гри) – при індивідуальній та самостійній роботі студентів. В статье проанализированы основные педагогические технологи, которые используются при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском НАУ. Классические методы (словесный, наглядный, аналитический, синтетический, индуктивный, дедуктивный) используются при чтении лекций и проведении лабораторных занятий. Интерактивные методы (исследовательский, поисковый, репродуктивный, методы диалога, дискуссии, деловой игры) используются при индивидуальной и самостоятельной работе студентов. uk_UK
dc.language.iso other uk_UK
dc.publisher СНАУ uk_UK
dc.subject педагогічні технології uk_UK
dc.subject класичні та інтерактивні методи викладання у вищій школі uk_UK
dc.subject викладання ветеринарної цитології та гістології uk_UK
dc.subject педагогические технологии uk_UK
dc.subject классические и интерактивные методы преподавания в высшей школе uk_UK
dc.subject преподавание цитологии и гистологии uk_UK
dc.subject educational technology uk_UK
dc.subject classical and interactive teaching methods in higher education uk_UK
dc.subject the teaching of veterinary cytologyand histology uk_UK
dc.title Основні педагогічні технології при викладанні курсу «Цитологія, гістологія, ембріологія» в Сумському національному аграрному університеті uk_UK
dc.title.alternative Основные педагогические технологии при преподавании курса «Цитология, гистология, эмбриология» в Сумском национальном аграрном университете uk_UK
dc.title.alternative Basic educational in teaching of the course «Cytology, histology, embryology» in the Sumy National Agrarian University uk_UK
dc.type Other uk_UK


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу