Abstract:
Висвітлено принципи соціальної відповідальності в контексті соціально-економічного захисту агробізнесу, доведено доцільність їх реалізації у площину економічного потенціалу підприємств аграрного виробництва, що позначиться на нарощенні конкурентоспроможності внаслідок підвищення вартості нематеріальних активів підприємств аграрного виробництва на світових ринках, підвищенні інвестиційної привабливості на регіональному рівні, підвищенні якості та сертифікації продукції аграрного виробництва, зміцненні ділової репутації, створенні вітчизняних брендів, напрацюванні іміджу і,як наслідок, зниження соціальної напруги, мінімізації соціальних конфліктів та максимізації ринкової вартості аграрного бізнесу. Освещены принципы социальной ответственности в контексте социально-экономической защиты агробизнеса, доказана целесообразность их реализации в плоскость экономического потенциала предприятий аграрного производства, что скажется на наращивании конкурентоспособности вследствие повышения стоимости нематериальных активов предприятий аграрного производства на мировых рынках, повышении инвестиционной привлекательности на региональном уровне, повышении качества и сертификации продукции аграрного производства, укреплении деловой репутации, с создании отечественных брендов, выработке имиджа и, как следствие, снижение социальной напряженности, минимизации социальных конфликтов и максимизации рыночной стоимости аграрного бизнеса.
Description:
Deals with the principles of social responsibility in the context of socio-economic protection of agribusiness, the expediency of their realization in the plane of the economic potential of the enterprises of agriculture, which will affect the increase of competitiveness due to higher value of intangible assets of enterprises of agricultural production in the world markets, enhancing investment appeal at the regional level, improving the quality of and certification of agricultural production, strengthening business reputation, create domestic brands, working out image and, consequently, reduce social tension, minimize social conflicts and maximizing the market value of agricultural business.