DSpace Repository

Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад

Show simple item record

dc.contributor.author Колодненко, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Колодненко, Наталья Владимировна
dc.contributor.author Kolodnenko, Natalia
dc.date.accessioned 2021-03-19T11:41:58Z
dc.date.available 2021-03-19T11:41:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Колодненко Н. В. Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад [Електронний ресурс] / Н. В. Колодненко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 4 (82). – С. 100-102. uk_UA
dc.identifier.uri http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8641
dc.description It is proposed the strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities (UTC), which is based on the separation of UTC subbrands such as social-entrepreneurial priority, ecological-tourist priority, socio-ecological priority and entrepreneurial-tourist priority. uk_UA
dc.description.abstract Запропоновано стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад, який базується на виокремленні суббрендів ОТГ типу соціально-підприємницького пріоритету, еколого-туристичного пріоритету, соціально-екологічного пріоритету та підприємницько-туристичного пріоритету. Предложено стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин, основанный на выделении суббрендов ОТГ типа социально-предпринимательского приоритета, эколого-туристического приоритета социально-экологического приоритета и предпринимательско-туристического приоритета. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher СНАУ uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject об’єднана територіальна громада uk_UA
dc.subject суббренд uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject объединенная территориальная община uk_UA
dc.subject суббренд uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject united territorial community uk_UA
dc.subject subbrand uk_UA
dc.title Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад uk_UA
dc.title.alternative Стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин uk_UA
dc.title.alternative Strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account