dc.contributor.author |
Колодненко, Наталія Володимирівна |
|
dc.contributor.author |
Колодненко, Наталья Владимировна |
|
dc.contributor.author |
Kolodnenko, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-19T11:41:58Z |
|
dc.date.available |
2021-03-19T11:41:58Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Колодненко Н. В. Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад [Електронний ресурс] / Н. В. Колодненко // Вісник Сумського національного аграрного університету : науковий журнал. – Сер. «Економіка і менеджмент» / Сумський національний аграрний університет. – Суми : СНАУ, 2019. – Вип. 4 (82). – С. 100-102. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://repo.snau.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/8641 |
|
dc.description |
It is proposed the strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities (UTC), which is based on the separation of UTC subbrands such as social-entrepreneurial priority, ecological-tourist priority, socio-ecological priority and entrepreneurial-tourist priority. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Запропоновано стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад, який базується на виокремленні суббрендів ОТГ типу соціально-підприємницького пріоритету, еколого-туристичного пріоритету, соціально-екологічного пріоритету та підприємницько-туристичного пріоритету.
Предложено стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин, основанный на выделении суббрендов ОТГ типа социально-предпринимательского приоритета, эколого-туристического приоритета социально-экологического приоритета и предпринимательско-туристического приоритета. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
СНАУ |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
об’єднана територіальна громада |
uk_UA |
dc.subject |
суббренд |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
объединенная территориальная община |
uk_UA |
dc.subject |
суббренд |
uk_UA |
dc.subject |
brand |
uk_UA |
dc.subject |
united territorial community |
uk_UA |
dc.subject |
subbrand |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічний підхід до визначення пріоритетних напрямів розвитку брендів об’єднаних територіальних громад |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Стратегический подход к определению приоритетных направлений развития брендов объединенных территориальных общин |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Strategic approach to determining the priority areas of brand development of united territorial communities |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |