Короткий опис(реферат):
В статті розглянуто ряд положень вчених, які стосуються вивчення поняття «маркетинговий потенціал» підприємства. Розкрито його сутність, визначені основні елементи маркетингового потенціалу та значення необхідності управління маркетинговим потенціалом на підприємствах малого та середнього бізнесу. Проведено аналіз та виявлено основні фактори, що визначають як управляти маркетинговим потенціалом ефективно та оцінено рівень використання маркетингового потенціалу на досліджуваному підприємстві. Запропоновано використання для управління маркетинговим потенціалом на підприємствах малого та середнього бізнесу стратегічного підходу. В статье рассмотрено ряд положений ученых, касающихся изучения понятия «маркетинговый потенциал» предприятия. Раскрыто его сущность, определены основные элементы маркетингового потенциала и значение необходимости управления маркетинговым потенциалом на предприятиях малого и среднего бизнеса. Проведен анализ и выявлены основные факторы, определяющие пути эффективного управления маркетинговым потенциалом предприятия и оценен уровень использования маркетингового потенциала на исследуемом предприятии. Предложено применение стратегического подхода к управлению маркетинговым потенциалом на предприятиях малого и среднего бизнеса.
Суть розробки, основні результати:
In the article the scientists examined a number of provisions relating to the study of the concept of «marketing potential» of the company. Reveals its essence, the basic elements of marketing potential and importance of the need to control the marketing potential for small and medium businesses. Defined marketing factors that shape the potential of these enterprises. The analysis and identified the main factors that determine ways to effectively manage the marketing potential of the company and assessed the level of use of marketing potential in the target company. A strategic approach to manage the marketing potential for small and medium businesses.