Browsing by Author Муштай, Валентина Анатолиевна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 61  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Manufacture of milk and dairy products in a region : state and prospectsMushtai, Valentina; Муштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна
2019Planning marketing activities of the enterpriseMushtai, Valentyna; Муштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна
2019Public-private partnership as an activity of activation of innovative activity in the agricultural sector of UkraineMushtai, Valentyna; Муштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна
2020Strategic directions of the organization advertising activities of the enterprise on the basis of marketingMushtai, Valentyna; Муштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна
2018Агромаркетинг в системі формування політики розподілу підприємстваРак, Тетяна Юріївна; Муштай, Валентина Анатоліївна; Рак, Татьяна Юрьевна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Rak, Tatyаna; Mushtai, Valentina
2020Базові стратегічні напрями маркетингової діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentyna
2017Вибір споживачів та підходи до його оцінкиМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2016Визначення маркетингових цілей і формування маркетингових стратегійМуштай, Валентина Анатоліївна; Кутковий, Максим Васильович; Муштай, Валентина Анатолиевна; Кутковой, Максим Васильевич; Mushtai, Valentina; Kutkovyi, Maxim
2018Внутрішні детермінанти формування товарної політики банкуІваницький, Олександр Євгенійович; Муштай, Валентина Анатоліївна; Іваницкий, Александр Евгениевич; Муштай, Валентина Анатолиевна; Ivanytskyi, Olexandr; Mushtai, Valentina
2018Вплив ефективної асортиментної політики на зменшення ризиків сільськогосподарського підприємстваГриценко, Микола Ігорович; Муштай, Валентина Анатоліївна; Гриценко, Николай Игоревич; Муштай, Валентина Анатолиевна; Gruchenko, Nikolai; Myshtai, Valentina
2016Вплив маркетингової комунікації на поведінкову реакцію споживачівМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Mushtai, Valentina
2016Вплив іміджу на конкурентоспроможність підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Охріменко, Марина Геннадіївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Охрименко, Марина Геннадиевна; Mushtai, Valentina; Ohrimenko, Marina
2016Маркетингова орієнтація підприємств сфери послугМуштай, Валентина Анатоліївна; Ткаченко, Олександр Юрійович; Муштай, Валентина Анатолиевна; Ткаченко, Александр Юрьевич; Mushtai, Valentina; Tkachenko, Alexander
2016Маркетингові аспекти в формуванні ринку продовольстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Myshtai, Valentina
2017Матричні методи в плануванні маркетингової діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Ященко, Марія Андріївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Ященко, Мария Андреевна; Mushtai, Valentina; Yaschenko, Maria
2017Матричні методи в плануванні маркетингової діяльності підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Ященко, Марія Андріївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Ященко, Мария Андреевна; Mushtai, Valentina; Yaschenko, Maria
2019Метод сценаріїв в управлінні маркетинговою збутовою політикою аграрного підприємстваМуштай, Валентина Анатоліївна; Шумейко, Кирило Олександрович; Муштай, Валентина Анатолиевна; Шумейко, Кирилл Александрович; Mushtai, Valentina; Shumeiko, Cyril
2016Методи планування прибутку від розширення асортименту продукції та збільшення обсягу реалізаціїМуштай, Валентина Анатоліївна; Дерескиба, Віталій Вячеславович; Муштай, Валентина Анатолиевна; Дерескыба, Виталий Вячеславович; Mushtai, Valentina; Dereskyba, Vitaliy
2016Методологічні підходи в дослідженні пізнавальної реакції споживачівМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Myshtai Valentina
2014Методологічні підходи до аналізу фінансового забезпечення діяльності підприємствМуштай, Валентина Анатоліївна; Муштай, Валентина Анатолиевна; Myshtai, Valentina Anatoliivna