Abstract:
У технічних вузах країни особливу увагу необхідно приділяти самостійній науково-дослідній роботі майбутніх спеціалістів, питанням їх підготовки до інноваційної інженерної діяльності.
Сам процес навчання спеціалістів має включати в себе більше можливостей для формування когнітивних та креативних здібностей студентів, моделювання таких ситуацій, що вимагають від студентів нестандартних творчих рішень. Виникає необхідність впровадження в учбовий процес інтегрованої загальнотехнічної дисципліни, в якій буде реалізована інтеграція інноватики та інженерної творчості. Це надасть змогу не тільки готувати кваліфіковані інженерні кадри, компетентні у інноваційній інженерній діяльності, але й дозволить реалізувати розвиток технічної творчості студентів.
В технических вузах страны особенное внимание необходимо уделять самостоятельной научно-исследовательской работе будущих специалистов, вопросам их подготовки к инновационной инженерной деятельности.
Процесс обучения специалистов должен включать в себя больше возможностей для формирования когнитивных и креативных способностей студентов, моделирования таких ситуаций, которые требуют от студентов нестандартных творческих решений. Возникает необходимость внедрения в учебный процесс интегрированной общетехнической дисциплины, в которой будет реализованная интеграция инноватики, инженерного творчества. Это даст возможность не только готовить квалифицированные инженерные кадры, компетентные в инновационной инженерной деятельности, но также позволит реализовать развитие технического творчества студентов.
Description:
In technical universities of the country, special attention should be paid to the independent research work of future specialists, to their preparation for innovative engineering activities.
The process of training specialists should include more opportunities for the formation of cognitive and creative abilities of students, modeling situations that require students to make creative creative decisions. There is a need to introduce in the educational process an integrated general technical discipline, in which will be realized the integration of innovation, engineering creativity. This will make it possible not only to train qualified engineering personnel competent in innovative engineering activities, but also to realize the development of technical creativity of students.